aroundbooks

aroundbooks

7. august 2007

Dager uten blogging.









Undertegnede blant åndsfrender.



For første gang siden jeg begynte denne bloggen har jeg latt være å blogge flere dager på rad. Det skyldes at jeg har vært på Voss igjen, på en støl på Hamlagrø, og som et eksperiment lot jeg være å ta med meg pc-en. Det gikk veldig greit å klare seg uten, men grunnen til at jeg var der, var et 40-årslag som varte i tre dager, så jeg hadde ikke hatt mye tid til å bruke den uansett. Heller ikke bøkene jeg hadde med meg fikk jeg tid til å lese i.








Grei beskjed på Hamlagrø.

3 kommentarer:

cox sa...

Velkommen tilbake!

Tehme Melck sa...

Takk skal du ha.

cox sa...

Jeg vil anbefale deg/dere å gå til Forbes.com og deretter søk på "My Father's library". Da vil dere kunne lese en både morsom og trist historie om en bibliofil skjebne.

Kanskje du også liker

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...