14. mars 2007

Bokprogrammet i Bokmagasinet.


Bare en liten kommentar til innlegget under. Først i dag ble jeg oppmerksom på Bendik Wolds kommentar om Bokprogrammet i lørdagens nummer av Klassekampen. (I parentes bemerket fortsetter Klassekampen å innfinne seg til rett tid, dvs, på lørdag, og jeg får stadig større sans for Bokmagasinet.) Og som en kommentator her på bloggen har bemerket, bør en avis av denne typen ha en levetid på i hvert fall en uke. Bokmagasinet er selvsagt like aktuelt i dag som det var på lørdag. Og i helgen bladde jeg bare glatt forbi Bendik Wolds kommentar. Bokprogrammet? Totalt likegyldig. Men siden jeg så Bokprogrammet i går, var denne kommentaren plutselig aktuell da jeg tok frem lørdagens Klassekampen igjen og bladde i den under min ensomme lunsj i dag (en forfatter og oversetter har det jo ganske ensomt ...). Bendik Wolds kommentar ligger tydeligvis ikke på nett, jeg klarte i hvert fall ikke å finne den, så jeg kan dermed heller ikke lenke til den. Men du leser selvfølgelig Klassekampen og Bokmagasinet på lørdag, du også? Så da er det jo bare å finne frem avisen og lese, hvis du ikke alt har gjort det.

Egentlig sitter jeg vel nå her og anbefaler en avis jeg egentlig ikke liker. Så langt er det altså kommet med meg. Men dama fra Klassekampen som solgte meg lørdagsabonnementet på telefon, løy ikke da hun mente at Bokmagasinet ville være interessant for meg. Jeg synes faktisk nesten det er like bra som min egen blogg ... (lol).

Ingen kommentarer: