25. mars 2010

Tidsskriftet Biblioteket




Jeg har lurt på hvorfor jeg ikke har sett noe i avisene om det nye litterære tidsskriftet Biblioteket, som jeg presenterte to innlegg nedenfor. Det burde da være litt oppmerksomhet rundt en sånn publikasjon? I dag fikk jeg det i posten, og i følgebrevet står det at pressemelding sendes ut i disse dager. Jeg trodde det allerede var gjort. Opplaget oppgis å være 500, det høres ikke mye ut, så det er kanskje ikke tilgjengelig i enhver Narvesen-kiosk. Jeg er i hvert fall godt fornøyd med mitt eget oppslag og håper bladet klarer å overleve.

NB Jeg bare nevner at en av bøkene mine, Spøkelsesboka, var en av de 10 mest utlånte barnebøkene på Svelvik bibliotek i fjor. Ikke verdens mest oppsiktsvekkende nyhet, jeg innrømmer det, men for en forfatter er jo slikt alltid morsomt å høre.

Ingen kommentarer: