I hvert fall midlertidig. Av den grunn blir det litt til og fra med bloggingen noen dager fremover. Som man kan se av trafikklysene, oppholder jeg meg i det tidligere Øst-Berlin. Berlin er som en levende historiebok. Historie og kunst. Og hyggelige mennesker.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
-
Hva passer vel bedre akkurat nå enn et sommerbilde? Gustave Courbet: Les demoiselles des bords de la Seine (été), 1856, Musée du...
-
NRK har kåret Norges beste dikt gjennom tidene. På førsteplass: Det er den draumen av Olav H. Hauge. Les mer HER . Det er den drau...
4 kommentarer:
Heldige deg. Ha et fint hopphold!
lille søster: Takk skal du ha!
Berlin er en vidunderlig by! Men nå har de visst fått Ampelmännchen i Vest-Berlin også, observerte jeg sist.
Legg inn en kommentar