10. mars 2009

Mer hund






Bare som et apropos til turrapporten to innlegg nedenfor, og kommentarene om hund, bringer jeg DENNE lenken til et innlegg jeg hadde for litt over et år siden, om diverse forfatteres forhold til hunder og katter.

Bildet viser meg selv og de to hundene vi har for tiden, på trappen til det lille røde huset i skogen. I armkroken har jeg Billie, en såkalt "vestlandsk gårdshund", det vil si en blandingshund av særdeles uklart opphav, resultatet av et meget promiskuøst hundemiljø på Voss.

Nederst Joy, en renraset border collie som vi har i langvarig pensjon, men som for tiden er bortlånt til en tredje part.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fine hunder. Han ser litt rampete ut, han som sitter ved siden av deg.

Jørn Roeim sa...

knirk: Hun. Nei, hun er ikke rampete. Hun er faktisk den minst rampete hunden jeg har hatt noen gang. Som valp ødela hun ikke en eneste ting! Hun er bare veldig søt og sjarmerende.